The Writer

My photo
The name given Noor Irna Hanis Bt Abd Rahman.Turning 24. On my way to achieve my life goals. Here's the place to present my monologue.

20140613

Buat Tersayang

Cerita sebulan yang lepas. Alhamdullilah akhiranya tiba hari bahagia yang dinanti. Walaupun hanya Diploma tapi anugerah ini memang aku tujukan buat orang-orang tersayang tanpa henti mendoakan, mendidik aku untuk yang satu ini. Yang hadir dalam hidup aku dalam masa 3 tahun aku disana, yang setia menasihatkan aku agar aku terus kuat. You know who you are, may Allah bless all of you. InsyaAllah. 

Allahu walaupun pada mulanya tak indah mana, tapi aku tahu ada hikmah disebalik itu semua. Aku menangis didalam hati kecilku kerana aku tahu yang jalan seorang yang sabar itu awalnya pahit dan ada kemanisan dihujungnya.

Dan paling penting, semoga ilmu yang aku perolehi ini diberkati dan berguna untukku dimasa hadapan insyaAllah. 


Terima kasih sudi datang luangkan masa untuk harini :)





Aku rindu anda semua. Sobs.


Alhamdullilah. Biarlah ia berakhir dengan penuh rahmatMu.

1 comment: